پنل پیامکی، سامانه‌ای در بستر وب است که به وسیله‌ی آن می‌توانید به تعداد زیادی از مخاطبان‌تان و لیست شماره‌هایی که در دست دارید، پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. پیامک خدماتی یا تبلیغاتی می‌تواند معرف کسب و کارتان، محصول جدیدتان و اطلاع دادن جشنواره‌ها و تخفیف‌های‌ شما به مخاطبان‌تان شود.

پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی

این ابزار در مدت زمان کوتاه و با هزینه کمتر، پیامک مورد نظر را به‌دست مخاطبان‌تان می‌رساند. از ویژگی حائز اهمیت آن می‌توان به این مورد اشاره کرد که به شما اجازه‌ی زمان‌بندی برای ارسال و مدیریت پیام می‌دهد.

پنل پیامکی و ضرورت استفاده از آن

شاید برای شما هم سوال شده باشد که با وجود حجم گسترده‌ی اینترنت و سرویس‌های اینترنتی که در دست همگان است، چرا باید از پنل پیامکی استفاده کرد؟

در جواب می‌توان گفت 97 درصد مردم از تلفن همراه استفاده می‌کنند که در بین آنها، افرادی هستند که در بازه زمانی مدنظر، به دلیل ضعیف بودن اینترنت، نداشتن بسته اینترنتی و …. به فضای وب دسترسی ندارند. پس می‌توان به این نتیجه رسید که با وجود شبکه گسترده اینترنت، نمی‌توانیم از اهمیت زیاد پیامک که نیازی به اینترنت ندارد و صرفاً از طریق شبکه مخابراتی بر روی سیمکارت‌ها ارسال و دریافت می‌شود، چشم‌پوشی کرد.

حتی پنل پیامکی در برندینگ و تبلیغات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌توان با استفاده اصولی و آگاهانه از آن، به کسب و کار خود رونق داد.

پنل پیامکی و انواع آن

پنل‌های پیامکی انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز کاربر و حجم ارسالی پیامک‌ها در یک بازه زمانی، تقسیم‌بندی می‌شوند. بنابراین ارزش این پنل‌ها براساس تعداد پیامک‌های ارسالی است. هرچقدر پنل شما بزرگ‌تر باشد، هزینه‌ی آن نیز بیشتر خواهد شد.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیایید که چرا باید هزینه کرد و این پنل را خریداری نمود؟

در جواب می‌توان گفت کاربر هزینه‌ی اولیه می‌کند تا از مزایای این پنل استفاده کند و این مزایا شامل داشتن پشتیبانی شبانه‌روزی، مناسب ‌شدن تعرفه ارسال پیامک که هزینه آن در ارسال انبوه، بیشتر به چشم می‌خورد.

از قابلیت‌های دیگر این پنل می‌توان، خط اختصاصی رایگان، ارسال تکی و گروهی پیامک، زمان‌بندی پیامک، ارسال منطقه‌ای و محله‌ای، ارسال رده‌ سنی و جنسیت، ارسال از روی نقشه و کدپستی نام برد.

سامانه پیامکی چه کاربردی دارد؟

باتوجه به کسب‌ و کارها، کاربرد و شیوه‌های استفاده از بازاریابی پیامکی می‌تواند متفاوت باشد اما رایج‌ترین کاربرد سامانه پیامکی عبارت است از:

  • ارسال تبریک و تسلیت مناسبت‌ها
  • ارسال کد اعتبارسنجی و احراز هویت با پیامک
  • ایجاد باشگاه مشتریان و وفادارسازی مخاطبان
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و جذب مشتریان جدید
  • افزایش تعامل با مشتریان سابق، دائمی و رفع نیاز آن‌ها
  • نظرسنجی کم هزینه و غیرمستقیم از خدمات و محصولات
  • اطلاع‌رسانی‌های ضروری مانند اطلاع‌رسانی از ساعت کار یا تعطیلی‌ها
  • امکان اتصال پنل پیامکی به نرم‌افزارها و ارسال پیامک از طریق سایت و اتوماسیون بازاریابی

پنل پیامکی چگونه کار می‌کند؟

سامانه پیام کوتاه، یک نرم‌ افزار اینترنتی تحت وب است که از طریق مرورگر تلفن همراه یا دسکتاپ خود ( گوگل کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلور و…) با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، می‌توانید وارد پنل خود شوید. در پنل پیامکی به امکانات مختلفی دسترسی خواهید داشت که با انتخاب هر کدام از این روش‌ها می‌توانید به مخاطبان یا مشتریان‌تان پیامک ارسال کنید.

با ما همراه باشید تا در زیر به این امکانات بپردازیم:

  • پیامک تکی
  • پیامک گروهی
  • پیامک با استفاده از دفترچه تلفن
  • ارسال به بانک جدید
  • ارسال از طریق فایل اکسل
  • ارسال به شهر یا منطقه و یا مکان خاصی

یا می‌توانید با زمان‌بندی پیامک‌های خودکار به مشتریان خود خدمات زیر را دهید:

  • کدخوان
  • اقساط
  • انتقادات و پیشنهادات پیامکی و کم‌هزینه
  • نوبت‌دهی
  • نظرسنجی
  • مسابقه
  • هدایا
  • پاسخگوی خودکار
  • کارت ویزیت

قابلیت پنل پیامکی در جهت ارتقای سطح کیفی فروش چیست؟

بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات

در دنیای امروز، بازاریابی و تبلیغات در رقابت کسب‌ و کارها مورد توجه قرار گرفته است. حال باید روشی را انتخاب کنیم که در زمان کمتری از بازدهی بالایی برخوردار باشد. یکی از مرسوم‌ترین نوع از شیوه‌های تبلیغ و بازاریابی، استفاده از پنل پیامکی است که در عین کم هزینه‌تر بودن آن، تاثیرگذاری بالایی دارد.

حال می‌توانید این پیامک‌ها را به صورت انبوه ولی به مخاطبان مدنظر خود که بر حسب سن و جنسیت، شهر یا منطقه خاص، یا صنف خاصی از مشاغل که تقسیم‌بندی شده‌اند، ارسال کنید.

قابلیت اتصال به cms هم یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که کسب و کارهای آنلاین قادر خواهند بود تا با استفاده از پنل پیامک و اتصال آن به سیستم‌های مدیریت محتوای سایت خود با مشتریان در تعامل باشند و ارائه تخفیفات خود را به واسطه ارسال پیامک به دست مشتریان خود برسانند.

با راه‌اندازی باشگاه مشتریان از طریق پنل پیامکی، شما قادر خواهید بود تا بانک اطلاعاتی مشتریان خود را قوی‌تر کنید و به واسطه آن مشتریان خود را تفکیک کنید.

گزارش‌گیری، یک امکان کاربردی و رضایت‌بخش دیگر است که به واسطه‌ی آن قادر خواهید بود تا گزارشات مالی مربوط به پیامک‌ها، تعداد پیام‌هایی که به دست مشتریان رسیده و همچنین تعداد پیام‌‌های نرسیده به مشتری را به صورت دقیق بررسی کنید.

جمع‌بندی:

در این مقاله به ماهیت کلی پنل پیامکی پرداختیم و در ادامه مزایای استفاده از آن را برای کسب‌ و کارها گفتیم. حال شما تا حدودی با این قابلیت عالی آشنا شدید ولی اگر نیاز به راهنمایی بیشتر برای خرید پنل پیامک یا ارسال پیامک به مشتریان دارید، می‌توانید با کارشناسان آریووردپرس مشورت کنید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

درج دیدگاه